Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5481265021
REGON: 243125673
Rok założenia:
2003

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Przedmiotem naszej działalności są kompleksowe usługi w zakresie diagnostyki i leczenia zwierząt do...
Głównym profilem naszej działalności jest diagnozowanie oraz późniejsze leczenie zwierząt domowych....
Głównym profilem naszej działalności są usługi weterynaryjne. Zajmujemy się diagnostyką i leczeniem...
Zdrowie Państwa pupili jest dla nas najważniejsze. Posiadamy 11-letnie doświadczenie w branży weter...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Faruga Mirosława Gabinet Weterynaryjny" w rejestrze gospodarczym to: 5481265021. Firma ma numer REGON: 243125673.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Strumień w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2003. Firmę można odwiedzić pod adresem: Letnia 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 43-246 Strumień. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 49.9190683570793N, 18.7555311556455E. "Faruga Mirosława Gabinet Weterynaryjny" to firma działająca w branży Usługi weterynaryjne.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 33 857 01 75.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Faruga Mirosława Gabinet Weterynaryjny

Faruga Mirosława Gabinet Weterynaryjny, Strumień

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Faruga Mirosława Gabinet Weterynaryjny


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.