Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6222604109
REGON: 360364849
Rok założenia:
2014

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...
Jaki jest główny profil działalności firmy Arplex? Firma Arplex specjalizuje się w produkcji wyrobó...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Event Marketing Institute - Piotr Kalewski " w rejestrze gospodarczym to: 6222604109. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 360364849.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Poznań w województwie wielkopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2014. Firmę można odwiedzić pod adresem: Iwonicka 3. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 60-473 Poznań. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.45N, 16.88094E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: biuro@challenger-travel.pl. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Event Marketing Institute - Piotr Kalewski " prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Event Marketing Institute - Piotr Kalewski

Event Marketing Institute - Piotr Kalewski , Poznań

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Event Marketing Institute - Piotr Kalewski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.