Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6351020416
Rok założenia:
2003

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się przede wszystkim produkowaniem profili aluminiowych. Mogą zostać one wykorzystane do ...
Jesteśmy młodym, pełnym zapału i ambitnym zespołem twórczym. Wykonujemy projekty reklam od postaw o...
Gadżety reklamowe z logiem firmy to popularna forma informowania o swojej działalności gospodarczej...
Biurowiec założyliśmy z myślą o firmach i osobach fizycznych. Na życzenie klientów wykonujemy wydru...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Eugeniusz Pilszek FUH Reprograf2" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6351020416.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Mikołów w województwie śląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2003 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Rybnicka 27. Korespondencyjny kod pocztowy to: 43-190 Mikołów. Kompletne współrzędne GPS to: 50.1724304198973N, 18.8860689134074E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: druk@reprograf.info.pl. "Eugeniusz Pilszek FUH Reprograf2" to firma działająca w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Dzwoniąc pod numer telefonu: 500 069 979 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Eugeniusz Pilszek FUH Reprograf2

Eugeniusz Pilszek FUH Reprograf2, Mikołów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Eugeniusz Pilszek FUH Reprograf2


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.