Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7010172321
REGON: 142787116
Rok założenia:
2017

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie tworzenia i projektowania reklam oraz banerów. Posiadamy w...
Nasza pracownia wyposażona jest w innowacyjny sprzęt. To dzięki niemu możemy realizować nawet najba...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług poligraficznych. Posiadamy 29-letnie do...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Ep Media Ignacy Kołaczyński" w rejestrze gospodarczym to: 7010172321. Firma ma numer REGON: 142787116.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2017. Firmę można odwiedzić pod adresem: Włodarzewska 43G lok. 27. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-384 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.199152748581N, 20.9606889811535E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: office@ekopromo.net. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Ep Media Ignacy Kołaczyński" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Ep Media Ignacy Kołaczyński

Ep Media Ignacy Kołaczyński, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ep Media Ignacy Kołaczyński


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.