Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1131879660
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Izabelin B, Wołodyjowskiego 2
Główny profil prowadzonej przeze mnie działalności to wycena wartości, kosztów, jakości napraw w ra...
Głównym profilem naszej działalność są wyceny nieruchomości oraz ich analizy. Naszymi odbiorcami są...
Warszawa, Zygmunta Modzelewskiego 52 lok. 40
Posiadam certyfikat rzeczoznawcy CRS 351/04/07/10/13/16/22. Jestem wpisany na listę rzeczoznawców M...
Warszawa, Turkusowa (d.Wesoła) 23
Cały czas się rozwijam i aktualizuję posiadaną wiedzę branżową na licznych kursach i szkoleniach sp...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Electro-Lab. Konopka S." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 1131879660.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2015. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Kalinowej Łąki 40. Kod pocztowy do korespondencji to: 01-934 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.2775978306347N, 20.9046641746576E. Branża Rzeczoznawcy to dziedzina, w której firma "Electro-Lab. Konopka S." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 22 864 64 65.

Kontakt

Kontakt Electro-Lab. Konopka S.

Electro-Lab. Konopka S., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Electro-Lab. Konopka S.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.