Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7321001892
REGON: 470650024
Rok założenia:
1994

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Ofertę kierujemy do klientów indywidualnych, biznesowych oraz instytucjonalnych. Zapewniamy serwis ...
Specjalizujemy się w wywozie nieczystości płynnych i stałych. Prace w tym zakresie wykonujemy z wyk...
Ochrona środowiska to niezwykle ważne zagadnienie, na które w ostatnich latach położono znaczy naci...
Głównym profilem działalności naszej firmy jest wywóz odpadów. Od samego początku działalności post...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Eco Promotion. Studio promocji ekologicznych " figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7321001892. Firma ma numer REGON: 470650024.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Zgierz w województwie łódzkim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1994. Firmę można odwiedzić pod adresem: Letnia 59. Kod pocztowy do korespondencji to: 95-100 Zgierz. Kompletne współrzędne GPS to: 51.84133N, 19.43813E. Przedsiębiorstwo "Eco Promotion. Studio promocji ekologicznych " działa od lat w branży Przedsiębiorstwa oczyszczania.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 42 716 96 61 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Eco Promotion. Studio promocji ekologicznych

Eco Promotion. Studio promocji ekologicznych , Zgierz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Eco Promotion. Studio promocji ekologicznych


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.