Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7123368787
REGON: 520042332
Rok założenia:
2021
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w usługach biurowych, które świadczymy w ramach wirtualnego biura. Zajmujemy się...
Pabianice, Partyzancka 53A lok. lok.2
Oferujemy kompleksową obsługę finansowo-księgową dla firm z różnych branż, zapewniając spokój i pew...
Oferujemy Państwu rzetelną obsługę spraw księgowych. Prowadzimy dokumentację na zasadach księgowośc...
Bielsko-Biała, Gazownicza 5 lok. 1
Oferta naszej firmy to przede wszystkim usługi biurowe i sprzedaż nieruchomości. Zajmujemy się sprz...

O firmie

Firma "Doradztwo Administracyjne Anna Burlaka" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7123368787. Firma ma numer REGON: 520042332.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2021. Firmę można odwiedzić pod adresem: Skierniewicka 34 lok. 189. Korespondencyjny kod pocztowy to: 01-230 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2300634495897N, 20.9693432689256E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: burlaka.ania@gmail.com. "Doradztwo Administracyjne Anna Burlaka" to firma działająca w branży Usługi biurowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Doradztwo Administracyjne Anna Burlaka

Doradztwo Administracyjne Anna Burlaka, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Doradztwo Administracyjne Anna Burlaka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.