Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 15:00
Wt.
09:00 - 15:00
Śr.
09:00 - 15:00
Cz.
09:00 - 15:00
Pt.
09:00 - 15:00
Sb.
09:00 - 15:00
Nd.
09:00 - 15:00
Dane rejestrowe:
NIP: 5250011266
REGON: 000001258
Rok założenia:
1915
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Dom Studenta nr 2 Uniwersytetu Warszawskiego" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5250011266. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 000001258.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1915. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Żwirki i Wigury 95/97. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-089 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2114886470588N, 20.985944E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: ds2@uw.edu.pl. Branża Domy akademickie to dziedzina, w której firma "Dom Studenta nr 2 Uniwersytetu Warszawskiego" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 22 822 24 07 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług. Firma jest otwarta w godzinach: Pn.-Nd.: 09:00-15:00.

Kontakt

Kontakt Dom Studenta nr 2 Uniwersytetu Warszawskiego

Dom Studenta nr 2 Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Dom Studenta nr 2 Uniwersytetu Warszawskiego


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.