Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8133586612
REGON: 388042160
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Rozpoczęliśmy naszą działalność w 2010 roku. Prowadzimy agencję reklamową. Naszym Klientom oferujem...
Gadżety reklamowe z logiem firmy to popularna forma informowania o swojej działalności gospodarczej...
Biurowiec założyliśmy z myślą o firmach i osobach fizycznych. Na życzenie klientów wykonujemy wydru...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8133586612 została umieszczona firma: "Copywriting Agnieszka Waliłko". Firma ma numer REGON: 388042160.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Rzeszów w województwie podkarpackim. Działa na rynku od 2021 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Podwisłocze 38A lok. 29. Korespondencyjny kod pocztowy to: 35-309 Rzeszów. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.0270609N, 22.010244E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: agnieszka_walilko@wp.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Copywriting Agnieszka Waliłko" to Agencje reklamowe i doradztwo.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Copywriting Agnieszka Waliłko

Copywriting Agnieszka Waliłko, Rzeszów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Copywriting Agnieszka Waliłko


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.