Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8733250398
REGON: 12270089800000
KRS: 0000438679
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Dębica, al. Jana Pawła II 21
Od wielu lat zajmujemy się utylizacją różnego rodzaju odpadów. Przykładamy ogromną uwagę do dbałośc...
Działamy od 2011 roku. Cały czas się rozwijamy i zdobywamy doświadczenie na rynku recyklingu i utyl...
Rybnik, Kościuszki 45a
Każdego dnia produkujemy kilogramy śmieci. W większej skali są to całe tony odpadów, które trzeba u...
Zapraszamy serdecznie do współpracy osoby prywatne, inwestorów, deweloperów, zakłady przemysłowe cz...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Cleaning Pro Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8733250398. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 12270089800000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000438679.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2012 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Złota 75A lok. 7. Korespondencyjny kod pocztowy to: 33-100 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.0056101N, 20.9741522E. Branża Usługi komunalne to dziedzina, w której firma "Cleaning Pro Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Cleaning Pro Sp. z o.o.

Cleaning Pro Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Cleaning Pro Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.