Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 2220526550
REGON: 273532930
Rok założenia:
1997
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Katowice, gen. Sowińskiego 35 lok. 6
W ramach pomocy prawnej wspieram osoby fizyczne i podmioty gospodarcze. Jako radca prawny udzielam ...
Jestem radcą prawnym z ponad 10-letnim doświadczeniem w zawodzie. Przedsiębiorców i osoby fizyczne ...
Kancelaria prawna Wolnik Opałko i Partnerzy kompleksowo świadczy szereg usług, uwzględniając każdą ...
Jako zespół kancelarii radcy prawnego zapewniamy obsługę jednoosobowych firm, średnich przedsiębior...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Charchuła Jolanta, radca prawny" w rejestrze gospodarczym to: 2220526550. Numer REGON firmy to: 273532930.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Mysłowice w województwie śląskim. Działa na rynku od 1997 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Kotarbińskiego 30. Korespondencyjny kod pocztowy to: 41-404 Mysłowice. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 50.21189N, 19.11744E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: jolcha@poczta.onet.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Charchuła Jolanta, radca prawny" to Radcy prawni.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Dzwoniąc pod numer telefonu: 32 222 68 77 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Charchuła Jolanta, radca prawny

Charchuła Jolanta, radca prawny, Mysłowice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Charchuła Jolanta, radca prawny


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.