Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6941090576
REGON: 080438990
Rok założenia:
2010
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Stowarzyszenie Elektryków Polskich Oddział Poznański im. prof. Józefa Węglarza jest instytucją skon...
W ofercie Poznańskiego Centrum Kształcenia Zawodowego znajdziecie ogromny wybór kursów zawodowych. ...
Poznańskie Centrum Kształcenia Zawodowego prowadzimy z myślą o prowadzeniu szkoleń i kursów zawodow...
Zajmuję się między innymi coachingiem kariery, oferując Ci wsparcie w planowaniu odpowiedniej ścież...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Centrum Rozwoju Mózgu Justyna Frankiewicz" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6941090576. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 080438990.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Zielona Góra w województwie lubuskim. Działa na rynku od 2010 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: mjr. Sucharskiego 1 lok. 10. Korespondencyjny kod pocztowy to: 66-015 Zielona Góra. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.9259002285758N, 15.531855788882E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: biuro@markolor.pl. Przedsiębiorstwo "Centrum Rozwoju Mózgu Justyna Frankiewicz" działa od lat w branży Szkolenia i kursy.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Centrum Rozwoju Mózgu Justyna Frankiewicz

Centrum Rozwoju Mózgu Justyna Frankiewicz, Zielona Góra

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Centrum Rozwoju Mózgu Justyna Frankiewicz


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.