Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7931501794
REGON: 366569564
Rok założenia:
2017
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Przedmiotem naszej działalności są kompleksowe usługi w zakresie rehabilitacji dzieci i młodzieży n...
Zajmuję się fizjoterapią dzieci. Zabiegi rehabilitacyjne mogę wykonać w domu pacjenta. Oferowane pr...
Fizjoterapia i rehabilitacja, jako pokrewne dziedzin medycznych rozwijają się w imponującym tempie....
Fizjoterapeutka Małgorzata Jodłowska regularnie uczestniczy w kursach i szkoleniach doskonalących j...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Centrum Rehabilitacji Marta Szlanda-Mikuła" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7931501794. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 366569564.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Przemyśl w województwie podkarpackim. Początek działalności firmy na rynku to 2017 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Grottgera 4. Korespondencyjny kod pocztowy to: 37-700 Przemyśl. Kompletne współrzędne GPS to: 49.7803696N, 22.7802003E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: mszmikula@gmail.com. Przedsiębiorstwo "Centrum Rehabilitacji Marta Szlanda-Mikuła" działa od lat w branży Rehabilitacja.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Centrum Rehabilitacji Marta Szlanda-Mikuła

Centrum Rehabilitacji Marta Szlanda-Mikuła, Przemyśl

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Centrum Rehabilitacji Marta Szlanda-Mikuła


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.