Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7542172758
REGON: 531628061
Rok założenia:
2002

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Olsztyn, kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Nasza oferta jest rezultatem wnikliwej analizy najnowszych trendów panujących na rynku, w bardzo do...
Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...
Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Centrum Promocji I Reklamy "AGAWA-SUKCES" Agnieszka Otap" w rejestrze gospodarczym to: 7542172758. Numer REGON firmy to: 531628061.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Olsztyn w województwie warmińsko-mazurskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2002 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: al. marsz. Józefa Piłsudskiego 54. Kod pocztowy do korespondencji to: 10-450 Olsztyn. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 53.7759242562527N, 20.4897776183954E. Branża, w której specjalizuje się firma "Centrum Promocji I Reklamy "AGAWA-SUKCES" Agnieszka Otap" to Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Centrum Promocji I Reklamy "AGAWA-SUKCES" Agnieszka Otap

Centrum Promocji I Reklamy "AGAWA-SUKCES" Agnieszka Otap, Olsztyn

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Centrum Promocji I Reklamy "AGAWA-SUKCES" Agnieszka Otap


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.