Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6751671324
REGON: 38165841900000
KRS: 0000754936
Rok założenia:
2018
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Klientom dostarczamy rozwiązania, które pozwalają na zapewnienie bezpieczeństwa posesji, mieszkania...
Oświęcim, Leszczyńskiej 7
Posiadamy ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży, co przekłada się na wysoką jakość świadcz...
Podczas budowy domu czy instytucji publicznej warto pomyśleć o wszelkiego rodzaju zabezpieczeniach....
Działamy na rynku od wielu lat, doskonale znamy naszą branżę, co pozwoliło nam stworzyć ofertę dost...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Centrum Monitoringu Wizyjnego Sp. z o.o. Sp.k." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6751671324. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 38165841900000. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000754936.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Kraków w województwie małopolskim. Działa na rynku od 2018 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: al. Pokoju 57. Korespondencyjny kod pocztowy to: 31-564 Kraków. Kompletne współrzędne GPS to: 50.0632095591504N, 19.9875500758789E. "Centrum Monitoringu Wizyjnego Sp. z o.o. Sp.k." to firma działająca w branży Systemy alarmowe.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Centrum Monitoringu Wizyjnego Sp. z o.o. Sp.k.

Centrum Monitoringu Wizyjnego Sp. z o.o. Sp.k., Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Centrum Monitoringu Wizyjnego Sp. z o.o. Sp.k.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.