Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7282510105
REGON: 473212508
KRS: 0000188966
Rok założenia:
2004

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalnością firmy Royal Hurt Łódź jest dystrybucja materiałów budowlanych. Cały czas poszerzamy n...
Nasze wieloletnie doświadczenie branżowe jest gwarancją obsługi na najwyższym poziomie. Zajmujemy s...
Firma Piotra Hana w Bełchatowie powstała z myślą o profesjonalnej sprzedaży materiałów budowlanych....
Bełchatów, Przemysłowa 6
Zajmujemy się produkcją perlitu o granulacji od średnicy 0,25 mm, aż do najgrubszego, powyżej 5 mm....

O firmie

Firma "Centrum Materiałów Budowlanych Efekt Sp. z o.o." figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7282510105. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 473212508. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000188966.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Łódź w województwie łódzkim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2004. Przedsiębiorstwo znajduje się na Siewna 15. Kod pocztowy do korespondencji to: 94-250 Łódź. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.7799678N, 19.401349E. Branża, w której specjalizuje się firma "Centrum Materiałów Budowlanych Efekt Sp. z o.o." to Materiały budowlane.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Centrum Materiałów Budowlanych Efekt Sp. z o.o.

Centrum Materiałów Budowlanych Efekt Sp. z o.o., Łódź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Centrum Materiałów Budowlanych Efekt Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.