Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7811651255
KRS: 0000106796
Rok założenia:
1999

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Studio OdNova w Tychach to sklep, który prowadzimy z myślą o sprzedaży odzieży damskiej i dodatków ...
Wygodne ubrania w przystępnych cenach są na wyciągnięcie ręki! Wystarczy się ze mną skontaktować i ...
Kraków, Osiedle Bohaterów Września 1E lok. 5U
Dollar Odzieź XXL w Krakowie to sklep z odzieżą dla osób z dużym rozmiarem. Oferujemy szeroki wybór...
Wierzymy, że każda kobieta zasługuje na to, by czuć się wyjątkowo, dlatego nasza oferta składa się ...

O firmie

Firma "Carry" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7811651255. Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) Spółki to: 0000106796.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Rybnik w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1999. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Raciborska 16. Korespondencyjny kod pocztowy to: 44-200 Rybnik. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.09555N, 18.53857E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@carry.pl. Branża Sklepy z odzieżą i konfekcją to dziedzina, w której firma "Carry" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 32 755 71 49.

Kontakt

Kontakt Carry

Carry, Rybnik

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Carry


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.