Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
08:00 - 20:00
Wt.
08:00 - 20:00
Śr.
08:00 - 20:00
Cz.
08:00 - 20:00
Pt.
08:00 - 20:00
Sb.
08:00 - 20:00
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 9591277702
REGON: 291125552
Rok założenia:
2010

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferujemy państwu nasze kompleksowe usługi w zakresie ochrony przeciwpożarowej. Posiadamy własny sk...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9591277702 została umieszczona firma: "Brand Position Michał Biały". Firma ma numer REGON: 291125552.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2010. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Stanisława Augusta 6 lok. 20. Korespondencyjny kod pocztowy to: 03-847 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.2450508N, 21.0732403E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: masaz@kobi.do. Branża Zabezpieczenia przeciwpowodziowe to dziedzina, w której firma "Brand Position Michał Biały" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 667 519 644 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług. Nasza firma otwarta jest w godzinach: Pn.-Sb.: 08:00-20:00.

Kontakt

Kontakt Brand Position Michał Biały

Brand Position Michał Biały, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Brand Position Michał Biały


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.