Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8311642839
Rok założenia:
2022

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasz salon powstał w 2015 roku. Wciąż rozwijamy swoją ofertę, a pracujące u nas fryzjerki nabierają...
Mrs. Wiola Hairstyle to najlepsze miejsce, by zadbać o włosy! W salonie fryzjerskim goszczę kobiety...
W naszym salonie oferujemy szeroką gamę zabiegów, które pozwolą Państwu zadbać o swoje ciało i twar...
Salon fryzjersko-kosmetyczny Mario to miejsce, w którym dbamy o wygląd i dobre samopoczucie osób, k...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Boski Pazur By Natalia Łazutka" w rejestrze gospodarczym to: 8311642839.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Łask w województwie łódzkim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2022. Przedsiębiorstwo znajduje się na Kosynierów 1A. Kod pocztowy do korespondencji to: 98-100 Łask. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.591932N, 19.1318829E. Firma "Boski Pazur By Natalia Łazutka" prowadzi swoją działalność w branży Salony fryzjerskie.

Oprócz strzyżenia włosów, fryzjerzy pomogą dobrać odpowiedni kolor, który zapewni oczekiwany efekt stylistyczny. Gabinet fryzjerski pracuje w oparciu o doskonałe produkty kosmetyczne przy wykorzystaniu najnowszego sprzętu, dzięki czemu Klientki salonu są zadowolone z osiągniętych efektów.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Boski Pazur By Natalia Łazutka

Boski Pazur By Natalia Łazutka, Łask

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Boski Pazur By Natalia Łazutka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.