Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6311309990
REGON: 278014340
Rok założenia:
2003
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od dwudziestu lat firma AGM z Zabrza prowadzi działalność konsultingową oraz szkoleniową. Ma bogate...
W mojej pracy skupiam się na dwóch kluczowych obszarach: doradztwie zawodowym oraz działalności Hea...
Katowice, Rolna 43 B
Oferujemy Państwu kompleksowe usługi w zakresie konsultingu, a w szczególności konsultingu spawalni...
Kraków, Czerwone Maki 57 lok. 43
Jesteśmy świadomi, że każdy biznes jest inny, dlatego podchodzimy do każdego klienta indywidualnie....

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Bobrowski Mariusz Instytut Negocjacji Mariusza Bobrowskiego" w rejestrze gospodarczym to: 6311309990. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 278014340.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Gliwice w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2003 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Wrocławska 17 lok. 1. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 44-100 Gliwice. Kompletne współrzędne GPS to: 50.2905962530184N, 18.6699149374346E. Firma "Bobrowski Mariusz Instytut Negocjacji Mariusza Bobrowskiego" prowadzi swoją działalność w branży Konsulting.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Bobrowski Mariusz Instytut Negocjacji Mariusza Bobrowskiego

Bobrowski Mariusz Instytut Negocjacji Mariusza Bobrowskiego, Gliwice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Bobrowski Mariusz Instytut Negocjacji Mariusza Bobrowskiego


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.