Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5631267560
REGON: 522885833
Rok założenia:
2022

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

By usprawnić funkcjonowanie i rozwój prowadzonych przez Państwa działalności, nasze biuro przygotow...
Od lat wspieram klientów rozpoczynających działalność gospodarczą oraz wszystkich obecnych już dłuż...
Działam w branży księgowości i finansów, koncentrując się na ścisłej współpracy z osobami fizycznym...
Głównym podmiotem działalności jest kompleksowa obsługa w zakresie rachunkowości i księgowości. Fir...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Biuro Rachunkowe Efekt Adrian Krawczyk" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5631267560. Firma ma numer REGON: 522885833.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Chełm w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2022. Firmę można odwiedzić pod adresem: Żeglarska 6. Korespondencyjny kod pocztowy to: 22-100 Chełm. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.1350287166099N, 23.4596948331132E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: adriankrawczykbiuroefekt@gmail.com. Przedsiębiorstwo "Biuro Rachunkowe Efekt Adrian Krawczyk" działa od lat w branży Biura rachunkowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Biuro Rachunkowe Efekt Adrian Krawczyk

Biuro Rachunkowe Efekt Adrian Krawczyk, Chełm

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Biuro Rachunkowe Efekt Adrian Krawczyk


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.