Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8942789687
REGON: 020222328
Rok założenia:
2005

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem naszej działalności jest modyfikowanie samochodów wszystkich marek, jednak przede ...
Firma Lucchese Light System oferuje bardzo szeroki wybór świateł samochodowych. W naszym asortymenc...
Oferta firmy Auto-Complex obejmuje kompleksową rejestrację samochodów sprowadzonych i krajowych. Do...
Motozbyt to rodzinna firma, która powstała już w 1987 roku. Pasję i wiedzę z obszaru motoryzacji pr...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Auto-Spec. Cholewiński S. " widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8942789687. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 020222328.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Początek działalności firmy na rynku to 2005 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Główna 43. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 54-061 Wrocław. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 51.16021N, 16.9083E. Branża Sklepy z częściami samochodowymi to dziedzina, w której firma "Auto-Spec. Cholewiński S. " prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 500 035 588.

Kontakt

Kontakt Auto-Spec. Cholewiński S.

Auto-Spec. Cholewiński S. , Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Auto-Spec. Cholewiński S.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.