Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7141412688
REGON: 430935692
Rok założenia:
2015

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Moja firma ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży samochodowej. Posiadam profesjonalną st...
Głównym profilem naszej działalności jest mechanika pojazdowa. W naszym warsztacie można zapisać si...
W naszym warsztacie bardzo dobrze sobie radzimy z naprawą samochodów nie tylko europejskich produce...
Auto potrafi się zepsuć w najmniej spodziewanym momencie. Taka awaria potrafi być przyczyną wielu p...

O firmie

Firma "Auto-naprawa Marek Szczepański" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7141412688. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 430935692.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Ostrów Lubelski w województwie lubelskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2015 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Króla Zygmunta 77. Kod pocztowy do korespondencji to: 21-110 Ostrów Lubelski. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.4827695667464N, 22.8556348207239E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: marekszczepanski1@vp.pl. "Auto-naprawa Marek Szczepański" to firma działająca w branży Stacje obsługi samochodów.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Zakres działalności

Rodzaje pojazdów
Samochody osobowe

Kontakt

Kontakt Auto-naprawa Marek Szczepański

Auto-naprawa Marek Szczepański, Ostrów Lubelski

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Auto-naprawa Marek Szczepański


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.