Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1132785286
REGON: 146055025
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Wólka Czosnowska, Wojska Polskiego 112
Planujesz kupić samochód z USA? Samochód ze Stanów Zjednoczonych i Kanady sprowadzi dla Ciebie firm...
Zapraszamy do Indygo Car Management, miejsca, gdzie zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci indywidua...
Samochód jest podstawowym środkiem komunikacji, zwłaszcza w miejscach, gdzie nie można skorzystać z...
Zajmujemy się skupem oraz sprzedażą używanych samochodów osobowych. Zakup auta z rynku wtórnego umo...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Auto Centrum Maciej Goliszewski" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 1132785286. Firma ma numer REGON: 146055025.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2012 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Grochowska 241 lok. 7. Kod pocztowy do korespondencji to: 04-001 Warszawa. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.2453809666981N, 21.0782376389692E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: mgoliszewski@wp.pl. "Auto Centrum Maciej Goliszewski" to firma działająca w branży Sprzedaż samochodów używanych.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Auto Centrum Maciej Goliszewski

Auto Centrum Maciej Goliszewski, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Auto Centrum Maciej Goliszewski


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.