Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5831243682
REGON: 191310577
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...
Olsztyn, kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Nasza oferta jest rezultatem wnikliwej analizy najnowszych trendów panujących na rynku, w bardzo do...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Aroma Design Anita Romanowska" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5831243682. Numer REGON firmy to: 191310577.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Gdańsk w województwie pomorskim. Początek działalności firmy na rynku to 2012 rok. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Sztormowa 8C lok. 8. Korespondencyjny kod pocztowy to: 80-335 Gdańsk. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 54.4230465682658N, 18.5724129284728E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: AROMA@AROMADESIGN.COM.PL. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Aroma Design Anita Romanowska" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Aroma Design Anita Romanowska

Aroma Design Anita Romanowska, Gdańsk

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Aroma Design Anita Romanowska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.