Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
14:00 - 20:30
Wt.
14:00 - 20:30
Śr.
14:00 - 20:30
Cz.
14:00 - 20:30
Pt.
14:00 - 20:30
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 8961004227
REGON: 930889841
Rok założenia:
1965

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się organizacją różnego rodzaju spotkań oraz aktywności skierowanych do osób w różnym wie...
Nasz dom kultury skupia się na rozwijaniu amatorskich umiejętności obejmujących ruch artystyczny, f...
Zajmujemy się organizacją imprez kulturalnych zarówno samodzielnie, jak i z partnerami zewnętrznymi...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Anima. Wrocławski Klub" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8961004227. Firma ma numer REGON: 930889841.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Początek działalności firmy na rynku to 1965 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Pilczycka 39. Korespondencyjny kod pocztowy to: 54-150 Wrocław. Kompletne współrzędne GPS to: 51.1334718431373N, 16.9720113137255E. Branża, w której specjalizuje się firma "Anima. Wrocławski Klub" to Ośrodki kultury i sztuki.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 71 351 12 71. Firma jest otwarta w godzinach: Pn.-Pt.: 14:00-20:30.

Kontakt

Kontakt Anima. Wrocławski Klub

Anima. Wrocławski Klub, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Anima. Wrocławski Klub


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.