Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6762482897
Rok założenia:
2014
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Kraków, Królowej Jadwigi 148
Zasadniczą część publikacji stanowią książki zawierające teksty ks. Franciszka Blachnickiego zarówn...
Sosnowiec, Harcerska 15 lok. 7
Chemią pasjonuję się od najmłodszych lat. Już w podstawówce wiedziałam, że będą z nią wiązać swoją ...
Rybnik, św. Jana 13
Z naszych usług wydawniczych i drukarskich korzystają zarówno klienci indywidualni, jak i właścicie...
Świętochów, Warszawska 10
Jeżeli Twoje dziecko jest zainteresowane zabawnymi historiami w świecie pełnym przygód, z pewnością...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Anagram s.c. Marek Kopeć, Przemysław Kowalik" w rejestrze gospodarczym to: 6762482897.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Kraków w województwie małopolskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2014. Firmę można odwiedzić pod adresem: Karmelicka 33. Korespondencyjny kod pocztowy to: 33-131 Kraków. Kompletne współrzędne GPS to: 50.066909372549N, 19.9291255686275E. "Anagram s.c. Marek Kopeć, Przemysław Kowalik" to firma działająca w branży Wydawnictwa.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 12 633 92 53 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Anagram s.c. Marek Kopeć, Przemysław Kowalik

Anagram s.c. Marek Kopeć, Przemysław Kowalik, Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Anagram s.c. Marek Kopeć, Przemysław Kowalik


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.