Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7312073633
REGON: 52018270200000
KRS: 0000926879
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Modną oraz wygodną odzież projektuje i szyje Deja vu. To firma, która stawia na ciekawy design i wy...
Tworzymy dla Państwa wysokiej jakości haft na odzieży, dostosowując się do potrzeb klientów z różny...
W mojej ofercie znajdziesz różnorodne elementy garderoby dla dzieci, obejmujące bluzy, koszulki, sp...
Zajmujemy się produkcją wysokiej jakości bielizny damskiej, młodzieżowej i dziecięcej z dzianin baw...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Amar Clothing Sp. z o.o." figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7312073633. Numer REGON firmy to: 52018270200000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000926879.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Pabianice w województwie łódzkim. Początek działalności firmy na rynku to 2021 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Skargi 62/68 lok. 37. Kod pocztowy do korespondencji to: 95-200 Pabianice. Kompletne współrzędne GPS to: 51.6600335638998N, 19.4088286871009E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: amar.sattar353@gmail.com. Firma "Amar Clothing Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Producenci i hurtownie odzieży i konfekcji.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Amar Clothing Sp. z o.o.

Amar Clothing Sp. z o.o., Pabianice

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Amar Clothing Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.