Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9662102655
REGON: 363859959
KRS: 0000605155
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Na rynku działamy jako bezpośredni importer ryb. Klientom zapewniamy szeroki wybór ryb, a to dzięki...
Pś Ecommerce to sklep, w ofercie którego znajdziecie szeroki wybór galanterii skórzanej męskiej i d...
Plakaty zamówicie w sklepie internetowym Przystanek PRL. Nasza kolekcja plakatów propagandowych sta...
Prowadzimy sklep internetowy ze sprzętami i akcesoriami fitness, który był jednym z pierwszych na r...

O firmie

Firma "Algari Sp. z o.o." figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 9662102655. Firma ma numer REGON: 363859959. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000605155.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Białystok w województwie podlaskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2016. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Henryka Sienkiewicza 52 lok. 11. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 15-004 Białystok. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 53.1374574N, 23.1686561E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: algari.info@gmail.com. Branża Sprzedaż wysyłkowa to dziedzina, w której firma "Algari Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Algari Sp. z o.o.

Algari Sp. z o.o., Białystok

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Algari Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.