Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5541024262
REGON: 091268370
Rok założenia:
1995

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Przepisy podatkowe w Polsce są bardzo skomplikowane i wiele osób ma problem z właściwą ich interpre...
Przedmiotem naszej działalności jest doradztwo podatkowe. Udzielamy porad, opinii z zakresu podatkó...
Ważnym punktem oferty Kancelarii Rachunkowej KMN są sprawy podatkowe. Oferujemy przeprowadzanie aud...
Biuro Krystyny Cieśli świadczy usługi z zakresu księgowości oraz rachunkowości. Dzięki bogatemu doś...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Alfa i Omega. Hejler M." w rejestrze gospodarczym to: 5541024262. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 091268370.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Bydgoszcz w województwie kujawsko-pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 1995. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Czerkaska 32 pok. 3. Korespondencyjny kod pocztowy to: 85-636 Bydgoszcz. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 53.1376299N, 18.033707E. Firma "Alfa i Omega. Hejler M." prowadzi swoją działalność w branży Doradztwo podatkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 52 340 15 47.

Zakres działalności

Informacje dodatkowe
Firma ubezpieczona OC
Zasięg działalności
Lokalny

Kontakt

Kontakt Alfa i Omega. Hejler M.

Alfa i Omega. Hejler M., Bydgoszcz

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Alfa i Omega. Hejler M.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.