Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9451315549
REGON: 122811155
Rok założenia:
2005
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Chorzów, Hajducka 11 lok. U4
Zakupy w naszym second handzie mają wiele zalet. Pozwalają na oszczędność pieniędzy, ponieważ odzie...
W ofercie komisu znaleźć można odzież na każdą porę roku i okazję. Odzież wierzchnia, codzienna, sp...
Naszą specjalnością jest import i dystrybucja odzieży używanej, którą pozyskujemy z Wielkiej Brytan...
Mińsk Mazowiecki, Kazikowskiego 2A lok. G
Odzież i moda to moje pasje, którymi pragnę się dzielić ze swoimi klientami. Dlatego też strwożyłam...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Agnieszka Nosal Mm Trading" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9451315549. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 122811155.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Kraków w województwie małopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2005 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Lubicz 30. Kod pocztowy do korespondencji to: 31-503 Kraków. Kompletne współrzędne GPS to: 50.0655675480865N, 19.9566921540886E. Branża, w której specjalizuje się firma "Agnieszka Nosal Mm Trading" to Odzież używana.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 12 430 34 88 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Agnieszka Nosal Mm Trading

Agnieszka Nosal Mm Trading, Kraków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agnieszka Nosal Mm Trading


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.