Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6462555250
REGON: 301975912
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...
Jaki jest główny profil działalności firmy Arplex? Firma Arplex specjalizuje się w produkcji wyrobó...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Agnieszka Lech "Studio Gipson"" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 6462555250. Firma ma numer REGON: 301975912.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Złotniki w województwie wielkopolskim. Początek działalności firmy na rynku to 2011 rok. Przedsiębiorstwo znajduje się na Krzemowa 1. Kod pocztowy do korespondencji to: 60-687 Złotniki. Kompletne współrzędne GPS to: 52.4856361208816N, 16.8491931291232E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: lech_agnieszka@wp.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Agnieszka Lech "Studio Gipson"" to Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Agnieszka Lech "Studio Gipson"

Agnieszka Lech "Studio Gipson", Złotniki

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agnieszka Lech "Studio Gipson"


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.