Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1250629018
REGON: 011925790
Rok założenia:
1995

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Zajmujemy się produkcją wysokiej jakości bielizny damskiej, młodzieżowej i dziecięcej z dzianin baw...
W mojej ofercie znajdziesz różnorodne elementy garderoby dla dzieci, obejmujące bluzy, koszulki, sp...
Modną oraz wygodną odzież projektuje i szyje Deja vu. To firma, która stawia na ciekawy design i wy...
Pati-Moda to sklep z bielizną oraz odzieżą damską, męską i dziecięcą. Zapewniamy duży wybór i konku...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy ""AGI-ANI" Anna Siejko-kwaśnica" w rejestrze gospodarczym to: 1250629018. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 011925790.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Zielonka w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 1995 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Kraszewskiego 3. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 05-220 Zielonka. Kompletne współrzędne GPS to: 52.3086114N, 21.1608377E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: kontakt@luizza.pl. ""AGI-ANI" Anna Siejko-kwaśnica" to firma działająca w branży Producenci i hurtownie odzieży i konfekcji.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 602 734 427.

Kontakt

Kontakt "AGI-ANI" Anna Siejko-kwaśnica

"AGI-ANI" Anna Siejko-kwaśnica, Zielonka

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie "AGI-ANI" Anna Siejko-kwaśnica


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.