Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7671166949
REGON: 572053460
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Agencja Reklamowa Kamilla Gałła" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 7671166949. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 572053460.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Złotów w województwie wielkopolskim. Działa na rynku od 2013 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Słowackiego 8. Kod pocztowy do korespondencji to: 77-400 Złotów. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 53.3599146342862N, 17.0420469140412E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: reklama.zlotow@wp.pl. Firma "Agencja Reklamowa Kamilla Gałła" prowadzi swoją działalność w branży Agencje reklamowe i doradztwo.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Agencja Reklamowa Kamilla Gałła

Agencja Reklamowa Kamilla Gałła, Złotów

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agencja Reklamowa Kamilla Gałła


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.