Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8512971596
REGON: 366051867
Rok założenia:
2016

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Baner-Shop zajmuje się szeroko pojętą reklamą. Ma w ofercie wielkoformatowy druki solwentowy, tworz...
Firma Target Media ze Skórzewa powstała z myślą o klientach, którzy planują zakup baz danych. Firma...
Współpracujemy z przedsiębiorcami wielu branż. Proponujemy nowoczesne podejście do marketingu inter...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8512971596 została umieszczona firma: "Agencja Reklamowa Agata Tarka". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 366051867.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Szczecin w województwie zachodniopomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2016. Firmę można odwiedzić pod adresem: Chmielewskiego 18 lok. 15. Kod pocztowy do korespondencji to: 70-432 Szczecin. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 53.4025702026128N, 14.5321585114609E. Zapraszamy Państwa do kontaktu również poprzez adres e-mail: pannatarka@gmail.com. Branża Agencje reklamowe i doradztwo to dziedzina, w której firma "Agencja Reklamowa Agata Tarka" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Na stronie pkt.pl nie są zawarte wszystkie informacje dotyczące oferty firmy.

Kontakt

Kontakt Agencja Reklamowa Agata Tarka

Agencja Reklamowa Agata Tarka, Szczecin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agencja Reklamowa Agata Tarka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.