Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5213524557
REGON: 520066597
Rok założenia:
2021

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie tworzenia i projektowania reklam oraz banerów. Posiadamy w...
Nasza pracownia wyposażona jest w innowacyjny sprzęt. To dzięki niemu możemy realizować nawet najba...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług poligraficznych. Posiadamy 29-letnie do...
Starachowice, marsz. Józefa Piłsudskiego 131
Dotarcie do potencjalnych klientów wymaga zareklamowania produktów, usług i wydarzeń, dlatego oferu...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Agencja Marketingowa La Luz Joanna Kafarska" w rejestrze gospodarczym to: 5213524557. Firma ma numer REGON: 520066597.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Początek działalności firmy na rynku to 2021 rok. Firmę można odwiedzić pod adresem: Jadowska 5A lok. 7. Korespondencyjny kod pocztowy to: 03-761 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.26137N, 21.05732E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: joanna.kafarska@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "Agencja Marketingowa La Luz Joanna Kafarska" to Agencje reklamowe i doradztwo.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Agencja Marketingowa La Luz Joanna Kafarska

Agencja Marketingowa La Luz Joanna Kafarska, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agencja Marketingowa La Luz Joanna Kafarska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.