Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
09:00 - 17:00
Śr.
09:00 - 17:00
Cz.
09:00 - 17:00
Pt.
09:00 - 17:00
Sb.
09:00 - 15:00
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 9591287528
REGON: 291003659
KRS: 0000090794
Rok założenia:
1998

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Oferuję kompleksowe zabiegi terapii masażu wykonywane z troską o bezpieczeństwo klientów. Jestem za...
Jesteśmy dla tych, którzy sport traktują jak nieodłączny element swojego życia. Jeżeli chcesz się p...
Czechowice-Dziedzice, Jana Sobieskiego 12b
Jeśli poszukujesz dobrego, solidnego sprzętu sportowego, wybór sklepu Di-Ja, będzie strzałem w dzie...
NordicSklep to miejsce założone dla zaawansowanych oraz stawiających pierwsze kroki związane z nord...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Active sp.j. FH. Sklep sportowy. Kaczmarska M., Hajduk A." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 9591287528. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 291003659. Spółka została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS): 0000090794.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Kielce w województwie świętokrzyskim. Działa na rynku od 1998 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Sienkiewicza 11. Korespondencyjny kod pocztowy to: 25-350 Kielce. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.86988N, 20.63201E. Branża Sklepy z artykułami i sprzętem sportowym to dziedzina, w której firma "Active sp.j. FH. Sklep sportowy. Kaczmarska M., Hajduk A." prowadzi swoją działalność od kilku lat.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 41 343 35 60 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług. Nasza firma otwarta jest w godzinach: Pn.-Pt.: 09:00-17:00; Sb.: 09:00-15:00.

Kontakt

Kontakt Active sp.j. FH. Sklep sportowy. Kaczmarska M., Hajduk A.

Active sp.j. FH. Sklep sportowy. Kaczmarska M., Hajduk A., Kielce

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (19)

Opinie o firmie Active sp.j. FH. Sklep sportowy. Kaczmarska M., Hajduk A.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.

Średnia ocen

2.2

Opinie użytkowników

Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
29.04.2015
Najgorsza firma!!!! Byty do grania w pilke nozna za 600 zł rozwaliły sie po roku i active nie chce przyjac reklamacji, poniewaz "buty nosza wylacznie slady zmian uzytkowych" - czyli rozklejenie sie podeszwy to wina osoby ktora gra w pilke nozna w butach do pilki noznej. Jak ktos juz wczesniej tu wspomnial pod opinią nie podpisuje się żadan rzeczoznawca!!! To w takim razie kto ocenia stan tych butow?????
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
13.04.2015
NAJGORSZE BUTY JAKIE KUPIŁAM Buty Reebok wytrzymały 2 miesiące. Reklamowane non stop były już cztery razy klejone (nie chcą oddać kasy). Rozwalają się po dwóch dniach od naprawy. Tak nie zachowują się firmowe buty !!!.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
20.10.2014
Pierwszy i zarazem ostatni raz kupiłam obuwie w Active. Trafiłam na bubel, który psuje się w tym samym miejscu podczas normalnego użytkowania już w pierwszym dniu od naprawy. Buty reklamowałam 3 razy ale znając podejście pracowników oraz Pana rzeczoznawcy (za każdym razem ta sama śpiewka) reklamacja nie zostanie uwzględniona. Nie mam rozeznania co do innych sklepów uważam jednak, że jeśli sklep przyjmuje miesięcznie około 75-80 reklamacji co coś jest na rzeczy. Liczy się ilość a nie jakość towaru a potem kliencie jak jesteś głupi to reklamuj i jeszcze od sprzedawcy usłyszysz że wcale nie musisz bubla reklamować. Szczerze odradzam wszystkim tą sieć sklepów chyba że macie kasę aby ją utopić w bubla, czas i cierpliwość na dochodzenie się z nierzetelnym sprzedawcą. Warto jeszcze wspomnieć, że sieć ACTICE jest doskonale znana ze swoich praktyk przez instytucje zajmujące się pomocą konsumentom. Wystarczy zadzwonić a dowiecie się że trzeba ich omijać szerokim łukiem.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
10.09.2014
Polecam sklepy w Radomiu, działają szybko i sprawnie, co prawda nie oddali mi kasy ale naprawili buty, nawet nie wiem gdzie były rozwalone :)
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
4.0
26.08.2014
Kupiłem, reklamowałem i chyba nawet opisywał ten specjalista - w każdym bądź razie naprawili mi buty, wyglądają lepiej jak nowe tylko śmierdziały przez chwilę jakimś dziwnym środkiem do konserwacji
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
23.08.2014
Może za dużo butów reklamujesz bo to wygląda tak jak być celowo kupował i reklamował żeby coś ugrać, ja zgłosiłem AirMaxy to mi naprawili a jak się długo raz rozwaliły to od mi wymienili na nowe Ogólnie polecam
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
05.08.2014
Nie polecam, pan rzeczoznawca ma chyba gotowe formulki do reklamacji, gdyz ktores buty z rzedu reklamowalam i kropka w kropke to samo... zenada. Naturalnie reklamacja nieuznana bo zawsze jest wina uzytkownika, bo albo stopa nie taka albo zla konserwacja albo uzywanie niezgodnie z przeznaczeniem. szanujaca sie firma wymienia buty od reki albo oddaje pieniadze. A tu nie ma nawet o tym mowy
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
05.08.2014
nie polecam sklepu , nie uznają żadnej reklamacji.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
11.07.2014
Nie wiem jak w innych miastach ale w regionie łódzkim wnioskowany przez nich rzeczoznawca orzeka również reklamacje na korzyść konsumenta. W moim przypadku zrywała się powłoka licowa po trzech miesiącach użytkowania. Specjalista, który wydał opinie orzekł wadę obuwia, sklep reklamacje uznał i oddał mi pieniądze bez żadnych problemów. Mało tego zaproponowano mi jego odkupienie w bardzo niskiej cenie z czego skorzystałem.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
01.07.2014
mam podobny problem - byty, które kosztowały ponad 300 zł zdeformowały się w sposób uniemożliwiający użytkowanie po upływie 3 miesięcy!!! a sklep dwukrotnie uznał reklamację za bezzasadną. według nich wina leży po stronie użytkownika. nie przemawia do nich art. 4 ustawy o warunkach sprzedaży - niezgodność towaru z umową jeśli nie minęło 6 miesięcy od daty zakupu. nigdy więcej nic tam nie kupię i wszystkim odradzam
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
29.06.2014
Reklamowałem buty dwa tygodnie temu, miałem je już dobre 6 miesięcy jak pękła skóra - dostałem kasę od ręki więc chyba nie są tacy źli.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
5.0
04.06.2014
Potwierdzam opinie, że nie uznają żadnej reklamacji. Kupiłam 2 pary butów sportowych na urlop. Po kilku miesiącach porobiły się dziury, popękała pękła skóra w miejscu zalania jej gumową podeszwą, w drugich podobnie. Reklamacja nie została uznana. Ich rzeczoznawca pani z radomia" to imbecyl. Nabija im tylko kieszenie i jej opinie są zakłąmane. Nie maja związku przyczynowo-skutkowego. Przykłąd: rozdarł się materiał na czubku buta, a ona pisze o zagniecionych piętkach. Inwalidka umysłowa. Skonczy się to w końcu w sądzie. Obiecuję............
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
15.04.2014
Nigdy nie uznaja reklamacji. Buty z bazarow sa lepszej jakosci. Nigdy wiecej nie kupie niczego u nich w zadnym ze sklepow. Pamietajcie ze wszystkie w kielcach sklepy nike sa tego samego faceta. Wole juz kupowac w innym miescie lub przez internet.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
30.03.2014
Witam prosze sprawdzic czy nie jest to rzeczoznawca z pieczatka na ktorej widnieje : specjalista ds jakosci lub rzeczoznawca z uprawnieniami wydanymi przez Centralne Laboratorium Przemyslu Skorzanego a po 2008 r po konsolidacji Instytut Przemyslu Skorzanego . Jest to bardzo wazne poniewaz podmioty te nie wydaja takich uprawnien i wrecz na swojej stronie wydaly komunikat o oszustach , którzy legitymuja sie takimi uprawnieniami . Uprawnienia takie mozna sprawdzic na stronie Polskiej Izby Przemyslu Skorzanego tam sa wszyscy z nr uprawnien jakie piwinny znalezc sie pod "ekspertyza" ha ha jesli tak to nazwiemy. KAZDY POWTARZAM KAZDY SAD rozpatrzy taka sprawe reklamacji na wasza korzyść !!!!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.12.2013
Handlują dobrymi markami ale coś jest nie tak. Te same buty kupione w dwóch innych niezależnych sklepach w czasie użytkowania zachowują się inaczej. Z Active rozlatują się po kilku tygodniach, te same z drugiego sklepu nie mają żadnych wad.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.12.2013
Znajoma pracuje w tym sklepie. Mają bardzo dużo reklamacji. Coś musi być na rzeczy.
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.12.2013
Nie polecam sklepu. Niepoważne traktowanie kupującego. Jeśli buty okażą się wadliwe nie masz co liczyć na zwrot pieniędzy czy wymianę towaru na nowy. Rozpatrzenie reklamacji przez ich rzeczoznawcę to zawsze naprawa. Nawet nie potrafią dobrze zadbać o naprawę obuwia tylko tuszują wady
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
19.12.2013
Beznadziejna firma, a rzeczoznawca jakaś niekompetentna. W butach sportowych za ponad 300 zł (ADIDAS) zrobiły się dziury pod piętami, a podszewka wewnątrz buta wyciera się do dziur. SKARPETKI SĄ BARDZIEJ WYTRZYMAŁE NIŻ PODSZEWKA W BUCIE FIRMY ADIDAS. A może firma sprzedaje obuwie Adidas oryginalne inaczej? Co z gwarancją producenta? Buty były użytkowane przez 3 miesiące, a pani DRĄG pisze w opinii, że to normalne w procesie użytkowania butów aby powstały takie usterki. Wymieniono w butach wkładkę na za małą i tak załatwiono reklamację. Z informacji kierownika sklepu ta pani jako rzeczoznawca naprawia również buty!!!! I TO JAK????? WSTYD PANI DRĄG. OJ JAKI WSTYD!
Użytkownik niezalogowany
Użytkownik niezalogowany
1.0
03.10.2013
popieram wyżej napisaną opinię jestem kobietą nosząca rozmiar obuwia 40/41 przy wąskiej stopie, a opinia Janusza Kosińskiego brzmiała, iż pękniecia cholewki na wylot obu butów po obu stronach są wynikiem nadmiernej tężyzny mojej stopy i, że obuwie było za wąskie:D:D:D:D:D Pozdro J.K. i niech Cię...:D