Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7842524210
REGON: 38767035000000
KRS: 0000872920
Rok założenia:
2020

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Poprzez reklamy wizualne najłatwiej zainteresować ofertą handlową albo usługową klientów. Jeśli zal...
Cała nasza działalność opiera się na kreowaniu dobrego wizerunku Klientów. Składa się na to wiele r...
Olsztyn, kard. Stefana Wyszyńskiego 1
Nasza oferta jest rezultatem wnikliwej analizy najnowszych trendów panujących na rynku, w bardzo do...
Jako przedsiębiorstwo reklamowe, zdajemy sobie sprawę, że reklama zewnętrzna stanowi nieodłączny el...

O firmie

Firma "2pm Partners Sp. z o.o." figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7842524210. Firma ma numer REGON: 38767035000000. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000872920.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Gdynia w województwie pomorskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2020. Firmę można odwiedzić pod adresem: Władysława IV 43. Kod pocztowy do korespondencji to: 62-200 Gdynia. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 54.4349160842261N, 18.5614493048404E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: taxout@taxout.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "2pm Partners Sp. z o.o." to Agencje reklamowe i doradztwo.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt 2pm Partners Sp. z o.o.

2pm Partners Sp. z o.o., Gdynia

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie 2pm Partners Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.