Dodatkowe dane

Godziny otwarcia:
Pn.
09:00 - 17:00
Wt.
09:00 - 17:00
Śr.
09:00 - 17:00
Cz.
09:00 - 17:00
Pt.
09:00 - 17:00
Sb.
Zadzwoń i sprawdź
Nd.
Zadzwoń i sprawdź
Dane rejestrowe:
NIP: 6831845660
REGON: 120496867
Rok założenia:
2007

Polecane oferty

Wieliczka, Powstania Styczniowego 2 lok. 5
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług księgowych w szerokim zakresie. Dzięki ...
Nic nie jest tak ważne w świecie finansów, jak odpowiednie rozliczenia księgowości. Pozwalają one n...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie kompleksowych usług księgowych. Posiadamy duż...
Pragniemy Państwu zaoferować rozpoczęcie współpracy z naszym biurem księgowym. Jesteśmy zespołem do...

O firmie

Jeśli szukasz sprawdzonego i nowoczesnego biura księgowego, któremu możesz w pełni zaufać - znalazłeś !
Oferujemy nie tylko prowadzenie księgi rachunkowej, podatkowej księgi przychodów i rozchodów, innych ewidencji podatkowych czy ewidencji VAT. Kompleksowo zajmiemy się się także prowadzeniem ewidencji środków trwałych oraz sporządzimy wymagane prawem deklaracje podatkowe. Nasi eksperci fachowo pomogą także w pośrednictwie kredytowym oraz przygotują niezbędne analizy finansowe.
Na własną markę pracujemy od wielu lat, wyróżniając się odpowiedzialnością, terminowością oraz indywidualnym podejściem do każdego zlecenia. To klient jest dla nas najważniejszy i robimy wszystko, by nasze usługi najlepiej spełniały jego oczekiwania.

Siedziba naszego biura znajduje się w Sułkowie, w gminie Wieliczka, w województwie małopolskim.
Pracujemy dla licznych firm z terenu Wieliczki, Niepołomic, Gdowa, Dobczyc, Krakowa oraz okolic.

Zapraszamy do kontaktu.

Oferta

Jesteśmy zespołem ekspertów oferujących szeroki wachlarz usług, indywidualne podejście do klienta, wysoką jakość, bezpieczeństwo, profesjonalizm, nowoczesność i rzetelność.
Wszystko czego potrzebuje Twoja firma, znajdziesz w jednym miejscu.


Usługi wykonujemy w konkurencyjnych cenach, a dla stałych klientów oferujemy atrakcyjny system rabatowy.

Proponujemy Państwu usługi związane z KOMPLEKSOWYM ZARZĄDZANIEM FIRMĄ. Pomożemy przebrnąć przez formalności związane z zakładaniem firmy, prowadzeniem ksiąg rachunkowych i rozliczaniem się z Urzędem Skarbowym. Jeśli tylko potrzebujesz, chętnie poprowadzimy ewidencję kadrowo-płacową i zwolnimy Cię z obowiązku dbania o jakiekolwiek formalności.
Możesz wybrać pojedyncze usługi z szerokiego wachlarza możliwości lub zdecydować się na rozwiązania pakietowe:
  • prowadzenie księgi rachunkowej, podatkowej księgi przychodów i rozchodów,
  • prowadzenie innych ewidencji podatkowych,
  • prowadzenie ewidencji VAT,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • sporządzanie wymaganych prawem deklaracji podatkowych,
  • usługi obsługi kadrowej i ubezpieczenia społecznego,
  • prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • przygotowywanie umów o pracę,
  • przygotowywanie Świadectw Pracy,
  • sporządzanie zaświadczeń dla zatrudnionych,
  • sporządzanie listy płac,
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń,
  • prowadzenie kart urlopowych,
  • prowadzenie kart ewidencji czasu pracy,
  • przygotowywanie umów o dzieło i umów zlecenie,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS.

Biuro Finance Solutions jest regionalnym ekspertem w zakresie pozyskiwania DOTACJI UNIJNYCH. Krok po kroku pomagamy firmom przejść przez skomplikowany proces ubiegania się o dotację. Oceniamy możliwości pozyskania dofinansowania, przygotowujemy wstępną ocenę i wnioski, a także kierujemy je do właściwej instytucji wdrażającej.

Potrzebujesz KREDYTU INWESTYCYJNEGO lub HIPOTECZNEGO ? Chciałbyś uzyskać PORADĘ PRAWNĄ lub INFORMACJĘ O SZKOLENIACH ?
W Biurze Doradztwa Finansowo-Księgowego Finance Solutions nie tylko porównasz oferty kredytów mieszkaniowych kilku banków, ale także uzyskasz fachową poradę, dzięki której wybierzesz najkorzystniejszy z nich. Sprawdzimy wysokość kredytu hipotecznego, o jaki możesz się starać, a także dopasujemy do Twojego wyboru najkorzystniejszą walutę, czas spłaty i wysokość rat.
Świadczymy kompleksowe usługi w zakresie opracowywania i przygotowywania dokumentacji zgodnie z wymogami banków.
Oferujemy pomoc w całym procesie uzyskiwania kredytów inwestycyjnych i obrotowych, które często okazują się niezbędne na etapie rozpoczęcia i dalszego rozwoju firmy. Przygotowujemy dokumentację kredytową wraz z wnioskiem, a także opracowujemy biznesplan dla banku lub niezależnej samofinansującej się organizacji.

Wiesz, że ubezpieczać się należy, ale przerastają Cie formalności ? Jesteśmy od tego, byś nie musiał troszczyć się o wnioski i tabelki. Od lat kompetentnie prowadzimy doradztwo w zakresie UBEZPIECZENIA FIRM, UBEZPIECZEŃ GRUPOWYCH, UBEZPIECZEŃ OC, KOMUNIKACYJNYCH oraz UBEZPIECZEŃ NA ŻYCIE.

Już dziś umów się na bezpłatną konsultację i poznaj szczegóły oferty.
Nasi specjaliści czekają na Twój telefon.


Kontakt

Kontakt Agnieszka Szostak-zych Finance Solutions - Doradca Finansowo - Księgowy

Agnieszka Szostak-zych Finance Solutions - Doradca Finansowo - Księgowy, Sułków

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agnieszka Szostak-zych Finance Solutions - Doradca Finansowo - Księgowy


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.