Oferta
Biuro Rachunkowe Tax Expert 24 oferuje pełen zakres obsługi księgowej i kadrowo-płacowej. Specjalizujemy się w obsłudze spółek: z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjnych, komandytowych, komandytowo-akcyjnych, z szczególnym uwzględnieniem wymagań firm z sektora MSP, start-upów, importerów/exporterów oraz firm z udziałem kapitału zagranicznego. Prowadzimy księgowość dla firm z sektora IT, transport/spedycja/logistyka, szkolenia, gastronomia, fashion, finanse/ubezpieczenia, handel i usługi oraz wiele innych.
Prowadzimy obsługę księgową również w języku angielskim i rosyjskim, a nasi Klienci mają dostęp online do pełnych danych księgowych poprzez Pulpit Managera.
Obsługujemy Klientów z całej Warszawy: Śródmieście, Mokotów, Białołęka, Targówek, Tarchomin, Wola, Żoliborz, Bielany, Ochota, Włochy, Praga PN, Praga PD, Wawer, Bemowo, Ursus, Wilanów, Ursynów.
Również: Legionowo, Łomianki, Nowy Dwór Mazowiecki i okolice.
Nasz doświadczony zespół księgowy zapewnia rzetelną i fachową obsługę, indywidualnie traktujemy każdego Klienta i zapewniamy elastyczne podejście do współpracy. Gwarantujemy atrakcyjne ceny, profesjonalizm i bezpieczeństwo. Jesteśmy otwarci na wszelkie niestandardowe oczekiwania z Państwa strony. Dojeżdżamy do klientów, samodzielnie odbieramy dokumenty.
Udostępniamy również usługę Biuro Wirtualne - rejestracja firmy, obsługa korespondencji, coworking i wynajem pokoi konferencyjnych.
Obsługa księgowa:
• pełna księgowość
• księgi przychodów i rozchodów
• ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
• deklaracje podatkowe
• wyprowadzanie z zaległości
Kadry i Płace:
• przygotowanie umów o pracę, umowy zlecenia i o dzieło
• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac
• rozliczenia z ZUS (w tym przekaz dokumentów elektronicznie)
• pomoc przy prowadzeniu akt osobowych pracowników
• pomoc przy przygotowywaniu dokumentacji pracowniczej
Dodatkowo:
• pomoc przy wyborze formy prawnej oraz sposobu opodatkowania dla podmiotów rozpoczynających działalność
• rejestrację firmy wraz z obsługą formalności (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, REGON, ZUS, US)
• pomoc przy tworzeniu polityki rachunkowości (w jednostkach prowadzących pełną księgowość)
• przygotowanie regulaminu pracy
• sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
• sporządzanie sprawozdań wymaganych przez GUS, NBP
• przygotowywanie wewnętrznych raportów dla właściciela (w języku polskim, angielskim, rosyjskim)
• reprezentowanie klienta przed organami administracji publicznej, także podczas kontroli
Wirtualne biuro:
• adres do rejestracji firmy oraz korespondencji
• odbieranie oraz przechowywanie korespondencji, informowanie o przesyłkach przychodzących
• prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej
• odbieranie przesyłek kurierskich
• skanowanie korespondencji oraz przesyłanie jej na wskazany adres e-mail
• telefon stacjonarny oraz wirtualny fax w strefie 022
• wynajem sali konferencyjnej
• coworking - stanowisko pracy
Zapraszamy do współpracy.