• Centrum Medyczne HCP Sp. z o.o. Szpital. Lecznictwo stacjonarne

    3 (12) Zobacz / dodaj recenzję
    Umowa z Narodowym Funduszem Zdrowia
    61-485 Poznań, 28 Czerwca 1956 r. 194
    woj. wielkopolskie
Oferta
Centrum Medyczne HCP Sp. z o.o. Szpital. Lecznictwo stacjonarne. Poznań.Rejestracja ogólna do lekarzy rodzinnych i specjalistów:061 831-11-82061 831-18-24PET- CT061 641-40-72061 641-40-81fax. 061 641-40-75pet.poznan@euromedic.plRezonans magnetyczny061 641-40-71061 831-27-16fax. 061 641-40-75mcm.poznan@euromedic.plPRACOWNIA ANGIO061 641- 40-76STACJA DIALIZ (nefrolog)061 641 40 50fax. 061 641-40-69mcd.poznan2@euoromedic.plRadioterapiaMiędzynarodowe Centrum Onkoterapii w Poznaniu (na terenie Centrum Medycznego HCP)ul. 28 czerwca 1956 r. 223/229, 61-485 Poznań061 641 40 95fax. 061 641 40 90mco.poznan@euromedic.plwww.euromedic.pl
Recenzje
średnia 3 (12)
    • 1 2014-04-22
      W trakcie leczenia np. zapalenia płuc pielęgniarka podała mi ni z tego i owego (bez poinformowania mnie o tym) lek psychotropowy. Gdy zażądałam rozmowy z lekarzem, nagle się wycofano z tego pomysłu. Skandaliczne! Gdyby nie przymus zaznaczenia to nie dałabym nawet tej gwiazdki.
    • 1 2014-04-22
      Zachowania pielęgniarek na oddz. wewnętrznym wołają o prokuratora: sprzęt do iniekcji panienka położyła centralnie na kolorowej gazecie, która czytałam, wenflon usuwała mi wyrywając go za przewodzik (!). Opukiwania płuc to albo walenie aż pacjent się przewraca na łóżko albo poszturchiwania-żenujący brak profesjonalizmu. Przykłady można mnożyć bez ustanku. Najgorsze jest nie-traktowanie osób starych, niedołężnych-przy mnie pacjentka się dusiła, wołała o pomoc a pielęgniarki nie raczyły zareagować na bezustanne dzwonki, starutkiego dziadziusia nikt nie raczył karmić jedynie to burknięcia i narzekania na pacjentów. Totalny brak EMPATII dla chorych. Syf, brud, kurze, stary brud na centymetry. Pierwsze 4 dni nie dało rady sie umyć bo łazienki pokojowej nie były W OGÓLE sprzątane i nie było ciepłej wody. Dopiero na moją bezpośrednią skargę do ordynatora coś się ruszyło bo zapowiedziałam wezwanie tv. UNIKAJCIE tego oddziału jeśli chcecie przeżyć !!!
    • 1 2014-03-23
      Witam niedawno mój syn był pacjentem PORADNI CHIRURGICZNEJ - to jakas masakra niebotyczne kolejki, TŁUMY ludzi ,jeden wielki bałagan, pomimo numerków(ktore niewiem po co sa)bo i tak kazdy robi tam co chce.Proponuję coś zrobic z TYM balaganem bo jest ON i TRWA juz od kilku dobrych lat.
    • 5 2014-03-09
      To szpital o różnych obliczach.Dwa lata temu na chirurgii marzyłem żeby wyjść natychmiast lub jak najprędzej.Opryskliwy, wręcz arogancki personel podobno ordynator taki tam jest.Niedawno znalazłem się z konieczności na kardiologii tego szpitala,szczęka mi opadła.Personel uprzejmy,r o z m a w i a z chorymi,młode praktykantki były na każde wręcz skinienie np.starych ludzi dzień i noc.Nie mogłem uwierzyć że szpital może być tak przyjazny dla pacjenta.Na pewno to ordynator tworzy atmosferę na oddziale.Pozdrawiam kardiologię szpitala H.Cegielskiego,przywróciliście mi wiarę w człowieka.
    • 5 2014-03-01
      Byłam kilka dni temu pacjentką Oddziału Kardiologicznego. Profesjonalizm lekarzy na piątkę, obsługa pielęgniarska na szóstkę, Personel pomocniczy (salowe) bez zarzutu. Dziękuje i polecam
    • 1 2014-02-20
      po co Dyrekcja utrzymuje numer telefonu do pracowni komputerowej?? od 5 dni próbuję odwołać badanie pacjentki ze względu na chorobę i niemożliwość dojazdu na ustalony termin. Może ktoś inny skorzystał by z tego terminu? ale może nie o to chodzi? może z definicji należy na badanie czekać chociażby komputer był wolny?
    • 1 2014-02-20
      kontakt masakra!!!
    • 1 2014-02-12
      Jeśli chodzi o lekarzy na oddziałach i w przychodniach jest wszystko ok ale spróbujcie się Państwo umówić telefonicznie na konkretne badanie np. pracownia tomografii komputerowej. Trzeci dzień spędziłem z słuchawką przy uchu wykręcając numer 618312169 żeby dowiedzieć się jakie są terminy badań i... NIC. W sekretariacie tej placówki też nie ma nikogo w godzinach pracy. Na co idą moje składki z ubezpieczenia zdrowotnego??? Myślenie takich ludzi jest takie DOBRY PACJENT TO MARTWY PACJENT. I po co wielkie słowa i nawoływanie do badań profilaktycznych jak po pierwsze na profilaktykę nie ma pieniędzy a telefony są jako dekoracja biur ŻEBY POWAŻNIEJ WYGLĄDAŁO!!!! Poprawcie komunikację telefoniczną z pacjentami albo nie podawajcie telefonów do poszczególnych gabinetów bo i tak nikt nie odbiera ich!!!! LECZENIE SZPITALNE NA 5 GWIAZDEK ALE KOMUNIKACJA TELEFONICZNA PONIŻEJ ZERA
    • 5 2014-01-23
      rewelacyjny szpital, nie spodziewałam się takiego podejścia do pacjentów. Fakt kontakt telefoniczny nie jest w 100% najlepszy,a le bezpośrednio nie mam nic do zarzucenia. Najważniejsze że są rzeczowi i dobrze leczą
    • 5 2013-10-15
      Byłem przypadkowo pacjentem na oddziale kardiologii.Jestem zaskoczony profesjonalizmem personelu ,uprzejmością , grzecznością, dokładnością itd. Czyściutko na oddziale .Myślałem do teraz ,że tak jest tylko na filmach.Jestem z poza Poznania. BRAWO POZNANIACY!!!!! Andrzej
Szczegóły
Powiązane słowa kluczowe
Jesteś właścicielem firmy?
Ostatnia aktualizacja