Artykuł sponsorowany

Zindywidualizowane oferty przychodni dla firm

Zindywidualizowane oferty przychodni dla firm

Coraz więcej różnego rodzaju podmiotów gospodarczych, działających w sektorze usługowym, handlowym, czy przemysłowym, podejmuje stałą współpracę z niepublicznymi zakładami opieki zdrowotnej. Dzięki temu obejmują one świadczeniami medycznymi swoich pracowników, co dzisiaj jest bardzo ważnym standardem konkurencyjnego rynku pracy, w którym panuje rywalizacja o specjalistów o wysokich kwalifikacjach.

Zakres obsługi firm przez przychodnie

Zakres obsługi firm przez przychodnie może być bardzo różny. Może on dotyczyć tylko i wyłącznie badań okresowych, wstępnych i kontrolnych pracowników, czy zapewnianie im szczepień, lub może dotyczyć kompleksowej opieki zdrowotnej zatrudnionej osoby, a także jej rodziny. Dzisiaj taki pakiet socjalny wybierany jest często przez korporacje usługowe, firmy produkcyjne, a także przez spółki handlowe, które doskonale wiedzą, że na wydajność pracowniczą w dużej mierze wpływa stan fizyczny oraz psychiczny zatrudnionych.

Z jaką przychodnią podjąć współpracę?

Przy wyborze podmiotu, który będzie dla naszej firmy świadczył pomoc medyczną, warto określić jego infrastrukturę oraz jakość. Wysokimi wskaźnikami zadowolenia wyróżniają się dzisiaj niepubliczne zakłady opieki zdrowotnej, które finansowane są nie z budżetu państwa, ale ze środków własnych ich właścicieli. To często pozwala na to, aby dany ośrodek był wielospecjalistyczny, składając się z gabinetów: okulistycznego, dermatologicznego, alergologicznego, kardiologicznego, urologicznego, internistycznego, czy też pediatrycznego i medycyny rodzinnej. Oczywiście ważne są również poradnie medycyny pracy, które obsługują swoich klientów biznesowych np. wtedy, kiedy wysyłają oni swoich nowych pracowników w celu określenia ich stanu zdrowia. Lekarz sprawdza, czy dana osoba nie ma przeciwskazań do wykonywania danego zawodu. Polecaną placówką obsługującą wiele firm jest Medi-Expert Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie-Praga.

Pakiet medyczny, jako skuteczna technika employer brandingu

Duże spółki, które walczą o szeroko wykwalifikowanych pracowników, chcąc ich pozyskać, oferują dla nich, tak jak wspomniano szerokie pakiety medyczne oraz rekreacyjne. Często dlatego klienci biznesowi przychodni, wybierają te ośrodki, które oprócz podstawowej opieki zdrowotnej, czy badań laboratoryjnych, są w stanie zaoferować np. pomoc psychologiczną, czy też dietetyczną. Na tą drugą szczególnie zwracają uwagę działy employer brandingowe (budowa wizerunku pracodawcy) korporacji, które zachęcają swoich pracowników do zdrowego żywienia. Kobiety zaś mogą liczyć na pełną opiekę ginekologiczną, zwłaszcza związaną z prowadzeniem ciąży. Dobry pracodawca wie bowiem, jak ważne jest dla pracowników budowanie własnych rodzin, a także model work-life balance (równowaga praca-życie osobiste).

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz