Artykuł sponsorowany

Zastosowanie namiotów handlowych

Zastosowanie namiotów handlowych

Namioty handlowe pełnią różnorodne funkcje. Są bowiem powszechnie używane na targach, imprezach, eventach, jarmarkach oraz w innych miejscach, gdzie niezbędne jest szybkie postawienie krótkookresowego zadaszenia. Producenci oferują różne rozmiary i rozwiązania konstrukcyjne, dlatego namioty handlowe można dostosować do swoich wymagań niezależnie od branży.

Budowa namiotów handlowych

Namioty handlowe przeważnie mają stelaże ze stali i przykrycie z PCV lub polietylenu. Prosta konstrukcja sprawia, że mogą stać się mobilnym punktem obsługi lub magazynem do przechowywania towarów. Jest to dużo tańsze rozwiązanie niż zakup, wynajem lub budowa przestrzeni handlowej. Namiot może być przystosowany do użytkowania przez cały rok lub tylko w ciepłe dni. Oferty producentów uwzględniają otwieraną plandekę lub półotwarty pawilon. Rozłożenie i złożenie jest bardzo proste i przeważnie zajmuje około pół godziny, co pozwoli usprawnić całą organizację. Ekspert z firmy Auto-Plandek w Szczecinie dodaje: Złożony namiot nie zajmuje wiele miejsca, dzięki czemu łatwo go transportować. Odpowiednie sposoby mocowania umożliwiają stawianie go niemal na każdym podłożu.

Zastosowanie w przypadku dużych firm

Namioty handlowe mogą pełnić wiele funkcji. Jego mobilność sprawia, że doskonale sprawdza się na targach i różnego rodzaju wydarzeniach, gdzie jest punktem informacyjnym, konsultacyjnym lub sprzedażowym. Stosuje się je także jako miejsca degustacji produktów lub ekspozycji towarów. Są także używane na koncertach i festiwalach muzycznych. Namioty handlowe odpowiadają potrzebom różnych firm, ponieważ można je odpowiednio personalizować. Oznaczeniem ich logo lub reklamą wybranego produktu sprawią, że będą stanowić doskonałą reklamę niezależnie od miejsca położenia.  

Małe, sezonowe przedsiębiorstwa

Namioty handlowe są bardzo popularne w miejscowościach turystycznych, szczególnie w okresie wakacyjnym. Stawia się je tam, gdzie poza sezonem nie ma ruchu, np. na plażach, placach i rynkach. Dzięki nim turyści mają schronienie przed opadami i wiatrem. Mogą w spokoju zjeść, wypić i porozmawiać. Namioty handlowe czasem pełnią funkcje samodzielnych punktów gastronomicznych, lecz są także stosowane jako ogrody letnie restauracji. Zimą doskonale sprawdzają się przy stokach narciarskich i lodowiskach, ponieważ umożliwiają wypożyczanie i sprzedaż sprzętu. Pełnią także funkcje sklepów z pamiątkami księgarni, sklepów z odzieżą, salonów gier lub różnorodnych punktów usługowych.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz