Artykuł sponsorowany

Wynajem kserokopiarki – jak obniżyć koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa?

Wynajem kserokopiarki – jak obniżyć koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa?

Drukowanie i kserowanie dokumentów to podstawowe czynności wykonywane w każdym biurze – bez nich funkcjonowanie firmy byłoby wręcz niemożliwe. Niestety, zakup kserokopiarki o optymalnych parametrach i możliwościach to wydatek rzędu od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Tak duża inwestycja pozostaje poza zasięgiem większości firm, które dopiero wchodzą na rynek, dlatego najrozsądniejszym rozwiązaniem jest dzierżawa ksero.

Wynajem kserkopiarek – czy jest opłacalny?

W wielu przypadkach wynajem urządzeń biurowych jest korzystniejszy od zakupu nowego sprzętu. Takie rozwiązanie pozwala utrzymać budżet w ryzach i zapewnić płynną pracę firmy. Dzierżawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych niesie za sobą także inne korzyści:

  • Dostosowanie warunków dzierżawy do klienta (niektóre firmy oferują pakiety darmowych wydruków w cenie comiesięcznego czynszu)
  • obór urządzenia zoptymalizowanego pod względem szybkości i ilości wykonywanych kopii
  • Brak dodatkowych kosztów w przypadku awarii kserokopiarki
  • Błyskawiczny serwis i możliwość korzystania z modelu zastępczego w czasie naprawy wydzierżawionej kserokopiarki
  • Możliwość negocjacji cen i wynajmu urządzeń używanych w preferencyjnych cenach

Dobra kserokopiarka – jakie warunki powinna spełniać?

Korzystając z usług sprawdzonego dzierżawcy sprzętów biurowych, takiego jak KC-Consulting, można liczyć na profesjonalną pomoc w zakresie doboru urządzenia do potrzeb klienta. Dobrze dobrane urządzenie to sposób na wygenerowanie dużych oszczędności w dłuższej perspektywie czasu.

Wielu klientów zapomina, że cena urządzenia to najmniejszy element składowy wydatków związanych z jego eksploatacją. O wiele istotniejsze są realne koszty utrzymania, na które składają się: ceny materiałów eksploatacyjnych, energooszczędność oraz funkcje pozwalające zredukować koszt używanych materiałów biurowych.

Urządzenia laserowa – wysoka jakość w zasięgu każdego przedsiębiorcy

 W firmach generujących duże ilości wydruków najlepiej sprawdzą się wielofunkcyjne urządzenia laserowe. Wysokiej jakości urządzenia wielofunkcyjne, np. marki Lexmark, z funkcjami wykańczania, możliwością wykonywania wielonakładowego druku (także w dużym formacie) i z pełną gamą połączeń (obsługujące funkcje bezprzewodowe), to koszt rzędu 30-40 tysięcy złotych. Tak duża inwestycja pozostaje poza zasięgiem początkującego inwestora, dlatego dzierżawa jest najrozsądniejszym i najbardziej ekonomicznym rozwiązaniem.
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz