Artykuł sponsorowany

Wybór profesjonalnej drukarni do przygotowania folderów reklamowych - Zakład Poligraficzny Polprint

Wybór profesjonalnej drukarni do przygotowania folderów reklamowych - Zakład Poligraficzny Polprint

Druk folderów reklamowych może mieć bardzo zróżnicowaną formę. Zaliczymy do niego drobne materiały o charakterze reklamowym, jak na przykład ulotki czy wizytówki, a także duże realizacje w postaci billboardów oraz słupów ogłoszeniowych. Dlatego tak ważny jest wybór drukarni, która będzie w stanie zrealizować tak zaawansowany projekt. Podpowiemy dzisiaj czym kierować się podczas wyboru takiej drukarni.

Jakie kryteria przyjąć podczas wyboru drukarni?

Jednym z głównych kryteriów wyboru drukarni musi być zakres oferowanych usług. Skoro interesuje nas druk folderów reklamowych, to wybrana drukarnia powinna mieć w ofercie taką usługę. Co więcej najlepiej jeśli jest w stanie pochwalić się realizacjami właśnie w tej kategorii. Istotna jest jeszcze jedna kwestia. Jak wspomnieliśmy we wstępie druk reklamowy może mieć bardzo różnorodną postać. Wydruk wizytówek zasadniczo różni się od przygotowania wielkiego billboardu. Dlatego oceniając dopasowanie drukarni do naszych potrzeb należy zweryfikować jej doświadczenie w wykonaniu konkretnego rodzaju folderu. Dokonując wyboru drukarni warto postawić na firmę, która oferuje również wydruki niestandardowe. To pozwala skorzystać z jej usług w zasadzie w każdej sytuacji. Ma to także czysto praktyczne znaczenie. Współpraca z tą samą firmą przy kolejnych zleceniach jest dużo łatwiejsza, a kwestie dotyczące chociażby ustalania szczegółów zamówienie przebiegają dużo szybciej. No i każde kolejne zlecenie to przecież szansa na dodatkowy upust cenowy.

Jak ocenić jakość oferowanych materiałów?

Druk folderów reklamowych musi charakteryzować się wysoką jakością wykonania. Jest to kolejny element, na który należy zwrócić uwagę podczas wyboru drukarni. Szczególnie w przypadku wydruków wielkoformatowych dbałość o detale ma ogromne znaczenie. Oczywiście wysoka jakość przekłada się także na wyższą cenę wykonania usługi. Jeśli zatem planujemy rozwiązania budżetowe, to koniecznie należy sprawdzić co otrzymamy w zamian. I tu dochodzimy do bardzo ważnego punktu, którym jest sprawdzenie dotychczasowych realizacji. Nie chodzi o portfolio firm, dla których dana drukarnia wykonywała zlecenia. Drukarnię powinniśmy oceniać na podstawie jej konkretnych prac. Mając w ręku przykładowy folder reklamowy możemy ocenić jakość, grubość i odcień papieru, dbałość o szczegóły czy jakość tuszu. Zapewnienia, podawane gramatury czy rozdzielczości są w tym przypadku mniej istotne. Ważne jest jak wygląda efekt pracy.

Dlaczego ważna jest jakość obsługi?

Jakość obsługi to kolejny czynnik, który należy wziąć pod uwagę przy wyborze drukarni. Nie chodzi tu tylko o uprzejmą wymianę maili z pracownikiem danej firmy. Przede wszystkim liczy się merytoryczne wsparcie. Profesjonalna drukarnia powinna posiadać doświadczenie w realizacji danego projektu. Szybkość odpowiedzi na zapytania, wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom Klientów oraz proponowanie alternatywnych, ale bardziej korzystnych rozwiązań, to cechy, które świadczą o profesjonalizmie drukarni. Wybierając firmę, która oferuje druk folderów reklamowych, warto postawić na Zakład Poligraficzny Polprint. Polprint to zakład poligraficzny z Inowrocławia, który oferuje drukowanie offsetowe i cyfrowe oraz wykonawstwo opakowań z Braille'm, folderów, ulotek, etykiet, kalendarzy, czasopism i wizytówek. Możliwe jest również personalizowanie druku. Polprint zajmuje się także wykańczaniem prac introligatorskich takich jak wklejanie próbek reklamowych, złocenie, laminowanie, bigowanie, wykrawanie i perforowanie. Firma rozpoczęła działalność już w 1990 roku i od tego czasu zyskała szerokie grono zadowolonych Klientów. Duże doświadczenie w branży, nowoczesny sprzęt oraz pracownicy posiadający wysokie kwalifikacje, to gwarancja, że realizacja zleconego projektu przebiegnie bezproblemowo. A to z kolei będzie miało wpływ na efekt finalny i jakość wydrukowanych folderów.

Opracowanie:
Inowrocław, Średnia 5
tel. 52 357 15 91
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz