Artykuł sponsorowany

Serwis odkurzaczy marki Kirby z firmą Jars Jarosław Wieciech

Serwis odkurzaczy marki Kirby z firmą Jars Jarosław Wieciech

Czym zajmuje się firma Jars? Ważną częścią jej działalności są profesjonalne usługi serwisowe obejmujące odkurzacze marki Kirby. Dzięki bogatemu doświadczeniu w branży, przedsiębiorstwo Jarosława Wieciecha oferuje prace na najwyższym poziomie. Szybka diagnoza problemów, indywidualne podejście do klienta oraz dbałość o każdy szczegół sprawiają, że serwis zyskuje coraz większe uznanie na rynku. Co jeszcze warto wiedzieć?

Marka Kirby

Kirby Company to uznane przedsiębiorstwo produkujące odkurzacze i akcesoria do sprzątania domu. Firma, której siedziba znajduje się w Cleveland, Ohio w Stanach Zjednoczonych, od ponad 100 lat ręcznie wykonuje swoje urządzenia. Natomiast ich sprzedaż odbywa się bezpośrednio, dzięki czemu klienci stają się świadkami prezentacji możliwości odkurzaczy. Polskim dystrybutorem maszyn marki Kirby jest grupa BRB W&A Sp. z o.o..

Jeśli zaś chodzi o firma Jars Jarosław Wieciech, jest to przedsiębiorstwo specjalizujące się w serwisie oraz sprzedaży profesjonalnych urządzeń sprzątających iRobot. Działa na rynku nieprzerwanie od 1995 roku, a jego siedziba znajduje się w Gdańsku. Co łączy ten zakład z marką Kirby? Otóż zajmuje się on serwisowaniem odkurzaczy amerykańskiego producenta.

Sprawny serwis odkurzaczy

Usługi serwisowe firmy Jars Jarosław Wieciech mają na celu pomoc osobom prywatnym i firmom, których sprzęt uległ awarii. Proces rozpoczyna się od zgłoszenia problemu przez klienta. Następnie pracownik firmy przyjeżdża pod wskazany adres lub zamawia kuriera w celu odebrania uszkodzonego urządzenia, które zostaje zabezpieczone na czas przesyłki. W ramach oferowanej usługi serwisowej, urządzenie jest demontowane do ostatniej śrubki, a następnie dokładnie czyszczone. I sprawdzane pod kątem stanu technicznego oraz zużycia szczotek silnika i innych części. Po demontażu serwisant kontaktuje się z klientem w celu przekazania informacji na temat awarii sprzętu.

W przypadku stwierdzenia nadmiernego zużycia poszczególnych elementów, serwisant ustala wspólnie z właścicielem urządzenia zakres naprawy oraz końcowy kosztorys. Następnie odkurzacz jest montowany, konserwowany, sprawdzany i odsyłane do klienta. Uzgodniony kosztorys jest przesyłany drogą elektroniczną, a po dokonaniu opłaty sprzęt wraca do właściciela kurierem, ubezpieczoną przesyłką. Klienci mają również możliwość wyboru opcji "za pobraniem", co pozwala na uregulowanie opłat u kuriera podczas odbioru paczki. Każde urządzenie otrzymuje 6-miesięczną pisemną gwarancję serwisu Jars, która znajduje się w specyfikacji naprawy wraz z paragonem lub fakturą VAT w przesyłce z urządzeniem.

Opracowanie:
Gdańsk, Żeglarska 4
tel. 58 520 26 44
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz