Artykuł sponsorowany

Reklama na samochodzie służbowym - czy warto okleić pojazd?

Reklama na samochodzie służbowym - czy warto okleić pojazd?

Niemalże każdy właściciel rozwijającego się przedsiębiorstwa, zastanawia się, w jaki sposób zainteresować ofertą i zachęcić do skorzystania z usług firmy jeszcze szersze grono klientów. Tradycyjne reklamy odchodzą bowiem w zapomnienie, a konkurencja na rynku cały czas wzrasta. W jaki sposób można więc wyróżnić markę? Bardzo skutecznym sposobem może okazać się oklejenie samochodu służbowego. Przeczytaj, dlaczego to rozwiązanie przynosi pożądane efekty.

Moc pierwszego wrażenia

Liczne badania psychologiczne potwierdzają, że pierwsze wrażenie powstaje w przeciągu kilku sekund i w znacznym stopniu wpływa na dalsze postrzeganie danej osoby lub marki. Wiedza na temat tego mechanizmu  jest wykorzystywana przez każdą, profesjonalną firmę – przedsiębiorcy duże znaczenie przypisują reklamom zewnętrznym. Oklejenie samochodu jest doskonałym sposobem na zaprezentowanie się przez markę nowym klientom i wytworzenie w świadomości pozytywnego wizerunku firmy. Niemniej jednak warto pamiętać, że zwykła naklejka z danymi adresowymi to obecnie zupełnie za mało. Liczy się nietypowy koncept – pojazd powinien przykuwać uwagę i wyróżniać się spośród innych samochodów, poruszających się po drodze. Warto również zaznaczyć, że szanujące się przedsiębiorstwo nie umieści szyldu na zardzewiałym, starym pojeździe, lecz zadba o jak największą estetykę samochodu firmowego.

Kilka słów o dobrze zaprojektowanej reklamie zewnętrznej

Profesjonalnie zaprojektowana reklama, którą oklejony ma zostać pojazd służbowy, powinna zawierać:

  • logo,
  • podstawowe dane kontaktowe – np. numer telefonu, adres mailowy czy też adres strony internetowej,
  • hasło reklamowe lub slogan, jeśli firma takie posiada,
  • zwięzły opis oferty – najlepiej, by był on przedstawiony w formie punktów, bowiem przykuwa to uwagę klientów,
  • atrakcyjne i kreatywne elementy graficzne, które od razu będą kojarzyły się z prowadzoną przez daną firmę działalnością.

Ciekawy projekt niewątpliwie spotka się z zainteresowaniem klientów i – w dalszej perspektywie – ze wzrostem dochodu ze sprzedaży produktów lub usług, oferowanych przez firmę.

Jaką folię wybrać do oklejenia samochodu?

Przy oklejaniu samochodu, niezwykle istotny jest wybór folii. Warto zaznaczyć, że powinien być on uzależniony od projektu i indywidualnych preferencji osoby zlecającej oklejenie auta. Najczęściej najprostsze grafiki są wycinane z folii ploterowych, a duże, wielosektorowe projekty na foliach odpornych na promieniowanie słoneczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. Niemniej jednak, najlepiej kwestię tę skonsultować ze specjalistą – fachową poradą służą zawsze pracownicy przedsiębiorstwa Develop-Emek.  Firma zajmuje się bowiem oklejaniem samochodów i posiada pozytywne rekomendacje. Każdy samochód, który zostanie przez nią oklejony zwraca uwagę przechodniów swoim wyjątkowym, estetycznym wizerunkiem.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz