Artykuł sponsorowany

Pro-Serwis: naprawa i serwis drukarek, kserokopiarek

Pro-Serwis: naprawa i serwis drukarek, kserokopiarek

Naprawa zepsutej drukarki często ogranicza się do wykonania kilku prostych czynności konserwacyjnych, takich jak automatyczne czyszczenie dysz czy reset urządzenia. Co jednak zrobić, kiedy domowe sposoby zawiodą? Drukarki, a zwłaszcza kserokopiarki to sprzęty złożone z wielu elementów, które z czasem mogą ulec zużyciu. Zamiast podejmować samodzielne próby naprawy, lepiej wezwać technika lub oddać zepsuty egzemplarz do sprawdzonego punktu, takiego jak Pro-Serwis.

Samodzielna naprawa drukarki – kiedy warto się na nią zdecydować?

Zanim udasz się do serwisu, warto poszukać porad na stronie producenta, aby w przybliżeniu określić przyczynę usterki. Jeżeli nie posiadasz doświadczenia w naprawie drukarek/kserokopiarek, lepiej nie podejmuj samodzielnych prób naprawy czy konserwacji sprzętu. W przypadku urządzenia objętego gwarancją, możesz skorzystać z usługi serwisu, o ile spełnisz kilka warunków. Jak wyjaśnia pracownik Pro-Serwis, większość producentów udziela gwarancji na 12 miesięcy. Aby skorzystać z przywileju bezpłatnej naprawy drukarki/kserokopiarki klient musi wykazać, że stosował oryginalne tusze, tonery. Niskiej jakości zamienniki są częstym powodem awarii urządzeń, dlatego producent może podważyć zasadność serwisu. Niektórzy sprzedawcy, w tym Pro-Serwis oferują wydłużoną gwarancję. Warto się nad tym wariantem zastanowić.

Najczęstsze awarie drukarek – serwis i konserwacja urządzeń  

Najbardziej wyraźnym sygnałem niesprawności sprzętu jest brak reakcji na polecenia.

Jeżeli drukarka jest odpowiednio skomunikowana z komputerem, posiada aktualne sterowniki, a klapa jest domknięta, istnieje możliwość, że doszło do awarii podzespołów. Wyeksploatowanie poszczególnych elementów może objawiać się również niską jakością druków. Przekazując urządzenie do naszego serwisu, możesz liczyć na pełną diagnostykę i rzetelną wycenę usługi.

– mówi pracownik Pro-Serwis.

Przywrócenie drukarki do sprawności jest możliwe w niemal każdym przypadku, jednak nie zawsze się opłaca – z pomocą eksperta ocenisz, czy podjęcie próby naprawy jest uzasadnione ekonomicznie. Dowiesz się także, jak często konserwować drukarkę, aby zapobiec kolejnym usterkom.

Pro-Serwis posiada autoryzację na sprzedaż i serwis urządzeń m.in. KONICA MINOLTA, BROTHER, CANON, urządzeń z rodziny KYOCERA, RICOH, OKI naprawiamy, także inne urządzenia biurowe.

Praca bez przestojów – optymalizacja kosztów drukowania?

Ciekawym rozwiązaniem chcąc zredukować koszty zakupu i obsługi serwisowej, jest możliwość dzierżawy kserokopiarki. W kontrakcie PROclick : Płać tylko za click to idealne rozwiązanie dla firm, dla których kluczowe jest zachowanie ciągłości pracy i obiegu dokumentów.

Warto pamiętać, że powierzając swoje urządzenia drukujące profesjonalistom z Pro-Serwisu, macie pewność wykonania rzetelnej, wysokiej jakości usługi.


Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz