Artykuł sponsorowany

Oklejanie samochodów jako część oferty agencji reklamowej PR Print

 Oklejanie samochodów jako część oferty agencji reklamowej PR Print

Firmowe pojazdy nie muszą być wyłącznie środkiem transportu. Odpowiednio oklejone stają się również mobilną formą reklamy, docierając do wielu potencjalnych klientów. Przemyślany car wrapping zwiększa zatem świadomość marki, a ponadto pozytywnie wpływa na wizerunek określonych podmiotów. Zarówno projektowanie, jak i montaż tego typu grafik, warto powierzyć specjalistom. Najwyższy poziom usług w tym zakresie zapewnia Pracownia Reklamy PR Print z siedzibą w miejscowości Lubomierz.

Ekonomiczna forma promocji

Oklejanie samochodów stanowi jedną z form identyfikacji wizualnej, która nie wiąże się z nadmiernym wydatkiem. Klienci płacą bowiem tylko za przygotowanie i wykonanie projektu, czego nie można powiedzieć, chociażby o kampaniach bilboardowych. Jeśli chodzi o zasięg mobilnej reklamy zewnętrznej, to jest on znacznie większy niż w przypadku innych nośników. Autem można dojechać w końcu praktycznie wszędzie, a co za tym idzie, dotrzeć z przekazem do szerokiej rzeszy odbiorców. Jak podkreśla przedstawiciel agencji reklamowej PR Print:

Car wrapping może być doskonałą inwestycją dla mniejszych przedsiębiorstw, które poszukują efektywnych środków promocyjnych przy mocno okrojonym budżecie. Ten relatywnie niedrogi zabieg pozwoli podmiotom zwiększyć rozpoznawalność swej marki w świadomości społecznej. Co więcej, poprzez oklejenie pojazdu można wyróżnić się na tle konkurencji. Wystarczy jedynie zadbać o oryginalny projekt graficzny czy chwytliwy slogan, wobec którego nikt nie przejdzie obojętnie. Nasz doświadczona i pełna zawodowej pasji kadra zadba o najdrobniejszy szczegół tego typu reklamy. Opracujemy zarówno koncept graficzny, jak i zajmiemy się montażem artykułów. Wszystko to po bardzo atrakcyjnej cenie.

Reklama na każde auto

Graficzną reklamę można umieścić na każdym pojeździe, bez względu na jego kształt lub gabaryty. Folią okleja się zatem auta osobowe, busy oraz ciężarówki. Nic też nie stoi  na przeszkodzie, aby stosowny komunikat zawrzeć też na przyczepie, która porusza się ustalonymi trasami w konkretnych godzinach. Warto nadmienić, że im większa powierzchnia reklamy, tym większe prawdopodobieństwo jej przedostania się do świadomości potencjalnego klienta.

Firmy dysponujące rozbudowaną flotą pojazdów, chętnie wykorzystują car wrapping do identyfikacji wizualnej, przez co auta służbowe stają się swego rodzaju wizytówką w miejskiej przestrzeni. Charakterystyczne i właściwie wyeksponowane logo lub chwytliwe hasło przenosi wrażenie z maszyn  na przedsiębiorstwo, dzięki czemu pozytywnie oddziałuje  na jego wizerunek.

Materiały do oklejania pojazdów

Do oklejania pojazdów stosowane są zwykle folie samoprzylepne o zdywersyfikowanej  elastyczności i wytrzymałości. Zastosowanie projektowania 3D, a także druku formatowego sprawia, że na auto można przenieść dowolną grafikę reklamową, której wygląd ograniczony jest tylko naszą wyobraźnią.

Za najlepszy materiał specjaliści uznają folię wylewaną, która w kwestii walorów estetycznych nie ustępuje polakierowanej karoserii. Jej aplikacja przebiega bez większych problemów, nawet jeśli pojazd posiada liczne krzywizny i wytłoczenia nadwozia. Grafiki dodatkowo zabezpieczane są często laminatem, dzięki czemu niestraszne im uszkodzenia mechaniczne. Zastosowanie tego tworzywa zapewnia ponadto długotrwałe utrzymanie kolorystyki.

Bez wątpienia dużym atutem folii jest to, że potrafi ona w dużym stopniu odmłodzić wygląd pojazdu. Świetnie zakrywa bowiem rysy na karoserii czy inne mankamenty maszyny. Nie wymaga też pracochłonnych zabiegów pielęgnacyjnych, a w razie potrzeby nie sprawia trudności w zerwaniu.

 

Opracowanie:
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz