Artykuł sponsorowany

Odzież i gadżety reklamowe, czyli pomysł na ciekawy marketing.

Odzież i gadżety reklamowe, czyli pomysł na ciekawy marketing.

Odzież marketingowa jest doskonałym narzędziem autopromocyjnym. Nie wymaga przy tym szczególnie dużych nakładów finansowych. Na ten rodzaj promocji mogą sobie pozwolić zarówno małe, jak i duże przedsiębiorstwa. Odzież i gadżety reklamowe wzbudzają pozytywne emocje w klientach firmy i zachęcają do lojalnego korzystania z jej usług. Mogą być też miłym upominkiem dla zatrudnionych pracowników.

Zalety autopromocji za pomocą odzieży reklamowej

Kiedyś popularnym materiałem marketingowym były ulotki oraz kolorowe broszury, które często od razu trafiały do szuflady. Dziś także są one obecne w reklamie, ale nie na taką skalę. Znacznie lepszym wyjściem jest podarowanie potencjalnemu klientowi czegoś, z czego będzie korzystał na co dzień. Czegoś przydatnego, co przy okazji będzie przypominało o usługach danej firmy. Bardzo popularne są znakowane logo firmy smycze, parasolki czy kieszonkowe nośniki pamięci. Jeżeli zaś chodzi o odzież to od lat prym wiodą koszulki z krótkim rękawem. Są one bardzo uniwersalne oraz łatwe do oznakowania. Dodatkowo ich koszt nie jest wysoki, dzięki czemu możliwa jest ich dystrybucja na szerszą skalę. Równie dużym zainteresowaniem cieszą się przeznaczone do reklamy polary, polówki, torby na zakupy i plecaki. Szukając odzieży reklamowej dla swojej firmy, warto zwrócić uwagę na jakość proponowanych ubrań. Zła jakość np. podarowanego T-shirtu, będzie wywoływać u klienta niezbyt pozytywne skojarzenia z daną marką. Trzeba zatem rozejrzeć się za hurtownią, która może się pochwalić bogatym i dobrym asortymentem. Jedną z nich jest L-shop Team Polska. Oferuje ona szeroki wybór produktów marketingowych w umiarkowanych cenach. Główną zaletą reklamy przy pomocy odzieży i gadżetów promocyjnych jest ich powszechna dostępność i użyteczność, stosunkowo niska cena oraz zainteresowanie i zadowolenie docenionych w ten sposób klientów danej firmy.



Odzież reklamowa na eventach

Coraz częściej organizowane różnego rodzaju targi, eventy oraz kampanie społeczne są świetnym pretekstem do zareklamowania swojej firmy. W czasie ich trwania przedsiębiorca może dokonać skutecznej autopromocji, jednocześnie wspierając wybrany projekt społeczny. Wiele firm angażuje się w nie coraz częściej. Jest to okazja do wykorzystania odzieży reklamowej oraz gadżetów do zdobycia nowych klientów. Ubrania marketingowe, na tego typu wydarzeniach, często noszone są też przez hostessy, co czyni z nich swojego rodzaju „żywe billboardy”i przyczynia się do oswojenia zainteresowanych z logiem firmy oraz zakresem jej usług.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz